воскресенье, 19 октября 2008 г.

angier job





Het gevaar van nieuwsgierigheid is dat je soms dingen komt te weten die je eigenlijk niet wilt weten. Exvriendjes en -scharrels die intens gelukkig zijn zonder jou, de wetenschap dat je ouders een seksleven hebben en.... Vriendinnen die op mannengebied dezelfde fouten maken als jijzelf. Vriendin M. Is in de wolken en wel vanwege de jongen die maar liefst 3x is geslagen door drie vriendinnen; M., R. En mij. Je zou zeggen dat dat wel een belletje doet rinkelen, maar liefde maakt blind en haar relatiestatus is officieel gewijzigd in 'relatie' (en ja, vanzelfsprekend staat die van de jongen in kwestie nog op 'single'). Het is een zwaar dilemma want enerzijds willen M., R. En ik ons niet met haar leven bemoeien en we willen echt geloven dat mannen kunnen veranderen. Anderzijds vertrouwen we de zaak voor geen meter. De jongen pakte werkelijk alles wat los en vast zat. Ik ben misschien een groentje op het gebied van relaties maar I've seen it all op gebied van mannen. Zeker wat betreft mannen van zijn kaliber. Je gelooft, je zweeft, je valt. Misschien verontrust niet alleen de jongen in kwestie me, maar ook het feit dat 50 van de fantastic four nu een relatie heeft. Waar gaat dit naartoe? Is het besmettelijk? Gaan we straks weekendjes Center Parcs boeken met de 'aanhang'? Gaan we op stap met de 'aanhang', zoals de vriendengroep van stiefzusje T. Dat ook zo gezellig doet? Gaan we straks 8 verjaardagen vieren in plaats van 4? Ben ik bang vanwege de kans dat die 0,... echt interesse in me heeft? Wat het ook is, de zomer begon anders dan hij eindigde. Vier vrijgezellen worden binnenkort vier gezellen.




free accounting software for construction, angier job, angier independent, angier id message, angier honda.



Комментариев нет: